Milers de clients avalen l’esperit del servei que presideix NCS.
En NCS sempre volem estar a prop dels nostres clients, per això posem a la seva disposició una sèrie de serveis com els que li detallem a continuació:
Suport Telefònic 902.266.222 NCS disposa de servei d’atenció tècnic propi, amb més de 40 professionals adscrits a aquest departament, tots ells en plantilla, alguns tenen més de 20 anys d’experiència. Amb un tracte proper i professional i d’una qualitat excepcional avalada pels continus test de qualitat a què és sotmès, sumat a la formació continuada que rep, el converteixen en un dels pilars bàsics de NCS. Tots els nostres clients amb contracte en vigor tenen accés, sense cap restricció, dins de la quota de cessió de les nostres aplicacions.
Representació AEAT …. I a més ser punt PAE, tenir la base de dades jurídica Tirant Lo Blanc específica per a assessories, disposar d’una eina d’autoedició de butlletins per als teus clients, cursos sobre novetats legislatives i molts altres serveis per a assessories per 8 € al mes.
Assegureu-vos en matèria de Blanqueig de Capitals i LOPD i eviti possibles elevades multes, tant per la seva assessoria com per als seus clients, amb el millor servei i plataforma del mercat.
Per a més informació: Telèfons 968 90 89 08 o 868 07 87 06.
NCS Assessor Universal. Gràcies a l’acord de col·laboració entre NCS Software i Iberley posem a disposició dels nostres clients el servei de consulta líder per a assessors d’empresa, Assessor Universal, permetent l’accés als mòduls associats als productes contractats pel despatx.
Axesor és una empresa de serveis, especialista en el subministrament d’informació empresarial, financera i de màrqueting, l’objectiu és facilitar la presa de decisions, minimitzar el risc de les operacions comercials i ajudar als nostres clients en les seves activitats de prospecció comercial.
Butlletí per correu electrònic de caràcter setmanal, amb les novetats en productes NCS, novetats aparegudes al BOE i un resum de les principals notícies succeïdes durant la setmana sobre temes fiscals, laborals, econòmics i tecnològics. Recordeu que a través d’aquesta llista informem a tots els clients de les noves versions del programari NCS, d’aquí la importància d’estar subscrit a ella.
Butlletí semestral, en el qual l’informem tant de les millores aparegudes en el darrer semestre, com d’aquelles millores que es realitzaran durant el semestre en curs. També incloem informació d’aquells productes NCS en promoció, els avantatges de ser col·laborador NCS i articles d’opinió apareguts en mitjans de comunicació sobre els nostres productes i serveis.
Servei d’atenció al client, que posem a la seva disposició a través del 902.267.222, perquè ens faci arribar els suggeriments que estimi oportunes, per tal de millorar els nostres productes, i per descomptat les queixes que cregui convenients per perfeccionar el nostre servei.
Servidors propis per actualitzacions, amb cabal garantit per a un correcte funcionament dels mateixos, permetent tenir sempre actualitzades les seves aplicacions davant de qualsevol millora o canvi legislatiu. En cas de no tenir activat aquest servei pot posar-se en contacte amb suport perquè li subministri les seves claus d’accés i l’informi del seu funcionament.
Vídeos tutorials, totes les nostres aplicacions disposen de vídeos tutorials, que faciliten el seu aprenentatge i que, sens dubte, suposen un plus de qualitat. Aquests vídeos estan disponibles, tant des de les aplicacions, com des de l’àrea de clients d’aquest web.
Àrea de clients amb FAQ, on li facilitem una relació d’aquelles consultes que amb més assiduïtat rebem al nostre servei central de suport. De la mateixa manera, aquestes FAQ poden ser consultades des de les ajudes dels programes.
Xarxes Socials i YouTube, ara pot seguir-nos a les principals xarxes socials; Facebook i Twitter, on trobarà: Novetats NCS, notícies, articles d’interès per l’assessor i l’empresa, vídeo donem, vídeos tutorials … Etc. A més, podrà visualitzar vídeos demo des del canal que hem habilitat a YouTube.
Normasinternacionalesdecontabilidad.es, Web on NCS cobreix la necessitat d’informació dels seus clients pel que fa al Nou Pla General de Comptabilitat. NCS ha inclòs en aquesta web un Manual Pràctic de Comptabilitat, que posa a la seva disposició, de manera gratuïta, com a eina de consulta. Cadascun dels capítols que conformen aquest manual conté esquemes i seients explicatius realitzats tant amb el Pla de Comptes de 1990 com amb el Nou Pla de Comptabilitat. D’aquesta forma queda al seu abast tota la casuística Comptable i la seva aplicació pràctica a l’empresa.
Operacionesvinculadas.net. El bloc sobre Operacions Vinculades és fruit de la col·laboració entre NCS Software i mibufete.com. La nostra intenció és donar a conèixer i resoldre tots aquells dubtes sobre la Nova Regulació sobre Operacions Vinculades. Estar registrat li permet realitzar comentaris, descarregar el nostre programari sobre Operacions Vinculades, sol·licitar l’enviament de monografies, accedir a consultes mitjançant vídeo conferència o sol·licitar informació sobre productes NCS. Recordeu que si ja és usuari de ncs.es o mibufete.com, no cal que es registri, pot accedir amb usuari i contrasenya d’aquestes webs.
Milers de clients avalen el software NCS