És l’aplicació de facturació i control de magatzem per a la petita i mitjana empresa

Fàcil de fer servir, amb opcions específiques i parametritzacions adaptades a diferents tipus de sectors empresarials, que li permeten optimitzar la gestió d’aprovisionament i la seva cartera de clients.

Aplicacions multi- magatzem, multi-empresa i multi-usuari.

Aquesta aplicació és multi-empresa, multi-magatzem i multi-usuari, permetent la gestió “on line” de diverses sucursals.

Adaptat a qualsevol tipus d’usuari

L’aplicació s’adapta a usuaris no especialitzats mantenint una similitud en el funcionament per a totes les opcions, permetent realitzar una parametrització prèvia de les seves necessitats i disposar d’un manteniment i consultes integrat de clients i articles, a més de facilitar la gestió de la venda en incorporar automàticament en els documents, el configurat en la fitxa de cada client: forma de pagament, venedor, tarifa, ruta, agència, descompte, retenció, etc.

Completa gestió de magatzem i estoc

Inclou gestió de compres, comandes, estoc mínim per a gestió automatitzada d’aprovisionament, minves d’articles, escandalls de fabricació, talles i colors, control d’ofertes per consum (3×2), ofertes per períodes amb preus especials, generació automàtica de tarifes de venda incrementant un marge a partir dels preus de cost, agrupació d’articles per venda per lots.

Contempla impressió i lectura de codi de barres i la possibilitat de realitzar la gestió de vendes mitjançant l’ús d’una pantalla tàctil.

Altres característiques avançades

Transvasaments entre magatzems, gestió de botigues, traçabilitat dels articles, i control del recompte a través de rajoles, o terminals de mà, gestió de la prevenda i autovenda enllaçant amb terminals de mà Smartphones.

El seu mòdul de Facturació Periòdica li permet generar i enviar automàticament les factures que es repeteixen de forma periòdica (mensual, trimestral, etc.) Per serveis, lloguers, iguales o altres conceptes.

Està completament adaptada al criteri de caixa per a la liquidació de l’IVA segons la data de cobrament de les factures.

Facturació telemàtica amb la signatura digital

Incorpora la facturació telemàtica amb la signatura digital, que ens permet l’enviament a clients tant dels documents emesos signats, com d’informes, a través de correu electrònic.

Gestió de cobraments i pagaments i tresoreria

Permet un control complet de la tresoreria i el flux de caixa de l’empresa incloent la confecció de rebuts i remeses en suport magnètic conformes a la nova normativa SEPA.

Conegui totes les facetes del seu negoci

Els nombrosos informes i gràfics de l’aplicació ens permeten conèixer les existències, resultats, comissions, consums d’articles i moviments, cobraments / pagaments, llibres d’IVA i generar etiquetes d’articles i clients / proveïdors.

Integració amb la resta d’aplicacions de NCS.

Està totalment integrada amb l’aplicació “NCS TPV”, de manera que és l’aplicació ideal per a aquelles empreses amb punts de venda al detall.

Genera tant els apunts comptables com els moviments en la tresoreria, en les aplicacions Comptabilitat i gestió de llibres.

Coneix NCS Software

NCS neix el 1981 des de la visió d'una assessoria fiscal i laboral d'empreses, que actualment continuem gestionant amb l'objectiu primordial de ser sempre molt conscients de les necessitats quotidianes d'aquests despatxos assessors, en el servei professional que presten als clients-pimes.

Calendari de webinarsInscriu-te